DE SLEUTELS NAAR SUCCESVOLLE TRANSFORMATIE
Hoogdringendheid Enkel verandering aankondigen is niet voldoende want dan begint het pas. Ben je wel in staat om bij medewerkers ook echt de noodzaak van [...]
IS THUISWERKEN HET NIEUWE NORMAAL?
Corona, de doorbraak van digitalisering en telewerken De effecten van de Corona crisis…we kunnen er niet naast kijken en toch zijn er ook positieve aspecten. [...]
BACK TO BUSINESS… HET NIEUWE NORMAAL
Bij veel bedrijven zorgt de coronacrisis voor een ‘cut’ in het marketingbudget. Natuurlijk heeft de lockdown een onmiddellijk effect op je sales. Je vraagt [...]
DIGITALE MARKETING TIJDENS DE CORONA CRISIS
Vandaag stellen veel ondernemers zich de vraag of het zinvol is om te investeren in digitale marketingcampagnes. Bij het bekijken van lagere omzetcijfers, de onzekerheid [...]
De digitale wereld als redding voor een crisis.
Ondernemen tijdens de Corona crisis, ik geef toe het zet je tot nadenken en vermoed dat veel ondernemers hierover kopzorgen hebben. De uitspraken van de [...]
SLIMME MARKETING IS NIET DUUR
Je marketingbudget omvat meer dan louter Google of sociale netwerken. In beide gevallen is een slimme doordachte inzet van je marketingbudget noodzakelijk. Het blijft niet [...]
TIJD OM NIET FAILLIET TE GAAN
Wist je dat… Bijna 11.900 Belgische bedrijven zijn over de kop gegaan in 2019. Dat waren er gemiddeld 31 per dag. Een recordjaar. Maar wat [...]
TEVEEL ZELF DOEN
Eén van de verzuchtingen op de werkvloer is : alles wat je zelf doet, doe je sneller en beter. Maar is dit wel zo? Nogal [...]
STERCK MAGAZINE 2020
Artikel, verschenen in Sterck Magazine december-januari 2019-2020 Ondernemen, kantelmomenten en groeipijnen ‘Kantelmoment, patstelling, dilemma en groeipijn zijn voor veel ondernemers zeer herkenbaar. Persoonlijke en markt [...]