Categorie Blog

an-vermeulen-businesscoach-groeipijnen-van-bedrijven-ondernemen

7 tips om van werknemers ondernemers te maken

Ondernemerschap is niet voorbehouden voor enkel ondernemers. Ook werknemers kunnen net zo goed creatief en ondernemend handelen. Hoewel zij niet voor eigen rekening en risico werken, zijn ook zij perfect in staat om kansen te zien en opportuniteiten te grijpen.…

Zo creëer je een hecht team in 5 stappen

Sinds jaar en dag neemt de druk op bedrijven toe om steeds meer resultaat te bereiken met minder middelen. Kostenbesparingen en proces optimalisaties worden doorgevoerd en de wijze waarop wordt samengewerkt moet effectiever en efficiënter. Gevolg: organisatiestructuren worden platter, aansturing…

start up,startups,businesscoaching,business coaching,groeitraject

Succesvol groeien als start-up, hoe doe ik dat?

MIJN ZAAK SUCCESVOL OPGESTART MAAR HOE GROEI IK? Zaak succesvol opgestart? Gefeliciteerd! Dan heb je al een aantal hordes genomen: een uitgewerkt businessplan, een betrouwbare boekhouder en een gat in de markt voor je onderneming. Maar ook als je al…

Marketing met een klein budget

Je marketingbudget omvat meer dan louter Google of sociale netwerken. In beide gevallen is een slimme doordachte inzet van je marketingbudget noodzakelijk. Het blijft niet bij geld uitgeven aan Google en sociale netwerken want je zal ook aanlopen tegen andere…

5 tips voor een marketing KPI-dashboard

Meten is weten…iedereen weet het en toch wordt het niet steeds toegepast doorheen de ganse organisatie. Budgetten en ROI zijn nochtans direct verbonden met goed doordacht zakendoen. Wel, marketing heeft nu meer dan ooit de mogelijkheid om de impact op…

Groeipijnen aanpakken in 6 stappen

Als business coach en mentor hoor ik regelmatig van ondernemers en zelfstandigen: ‘Ik wil evolueren en groeien maar weet niet hoe?’ Iedere ondernemer worstelt wel eens met deze fase waarop je beseft dat het anders kan en moet wil je…

Employer branding in 5 stappen

Het aantrekken van de juiste mensen begint bij het succesvol profileren en promoten van je organisatie op de arbeidsmarkt, oftewel employer branding. Maar employer branding is namelijk meer dan enkel promotie. Om arbeidsmarktcommunicatie geloofwaardig te maken, moet het ‘merk’-verhaal voelbaar…